Live scores Greece superleague

Τετάρτη 26 Μαΐου 2010

Μάρκος Αντόνιο: "Πρώτη μου επιλογή ο ΠΑΟΚ"

Ο Μάρκος Αντόνιο φανέρωσε τις προθέσεις του για το μέλλον. Από ότι φάνηκε από τις δηλώσεις του στο "Αθλητικό Metropolis", αν ο ΠΑΟΚ τον προσεγγίσει τότε θα υπάρξει συμφωνία. Συγκεκριμένα είπε:

"Δεν έχω μιλήσει με κανέναν από τον ΠΑΟΚ. Θα ήταν μεγάλη τιμή για εμένα να επιστρέψω στην ομάδα. Δεν μου τηλεφώνησε ακόμη κανείς από τον ΠΑΟΚ. Υπήρξαν συζητήσεις όταν είχα έρθει να τιμηθώ. Είχα πάει στην Μπελενένσες και είπαμε με τους ανθρώπους της ομάδας αν πάω καλά εκεί να επιστρέψω. Είμαι 100% έτοιμος, νιώθω πολύ καλά. Πλέον έχω και ψυχολογικό προβάδισμα, μετά από όσα πέρασα με την υγεία μου. Η πρώτη μου επιλογή είναι ο ΠΑΟΚ και θα χαρώ πολύ να παίξω και πάλι στην Τούμπα".

Για την σεζόν που έκανε με την φανέλα της Μπελενένσες, δήλωσε: "Για εμένα προσωπικά ήταν πολύ καλή χρονιά. Είμαι ευχαριστημένος από την απόδοσή μου. Άσχετα αν η Μπελενένσες υποβιβάστηκε".

Για την περιπέτεια με την υγεία του, είπε: "Η ζωή μου είχε γίνει πολύ δύσκολη. Πέρασα κρίσιμες στιγμές. Χάρη στο θεό ξεπέρασα το πρόβλημά μου και επέστρεψα στα γήπεδα".

Για την έξοδο του ΠΑΟΚ στα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ, τόνισε: "Είμαι πολύ χαρούμενος για την έξοδο του ΠΑΟΚ στο Τσάμπιονς Λιγκ. Είμαι πολύ ευτυχισμένος και για τους παίκτες και για τον προπονητή".

Για τον Σάντος ανέφερε: "Έχει κάνει δουλειά και λογικό είναι να ενδιαφέρονται και άλλες ομάδες για τον Σάντος. Δεν γνωρίζω αν υπάρχει ενδιαφέρον από την Πορτογαλία, αλλά ξέρω ότι οι τρεις μεγάλες ομάδες της χώρας τον έχουν σε εκτίμηση".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου