Live scores Greece superleague

Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

Κονσεϊσάο: Γιατί έφυγα από τον ΠΑΟΚ

Από τη στιγμή που ο Σέρτζιο Κονσεϊσάο αποτέλεσε παρελθόν από τον ΠΑΟΚ, ειπώθηκαν πολλά για τυους λόγους της φυγής του. Όλες οι εικασίες που έγιναν έφτασαν στα αυτιά του πρώην τεχνικού διευθυντή του "Δικεφάλου", ο οποίος μιλώντας στο ράδιο "Antenna 1" της Πορτογαλίας θέλησε να ξεκαθαρίσει για ποιον λόγο έφυγε.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο Κονσεϊσάο:

"Ήταν ασυνεπές να υπάρχουν δύο τεχνικοί διευθυντές σε μία ομάδα. Στην ποδοσφαιρική μου καριέρα πάντα δούλευα με έναν τεχνικό διευθυντή που έπαιρνε τις αποφάσεις. Από τη στιγμή που ο λόγος μου δεν είχε πλέον την αξία που του άρμοζε, έπρεπε να ακολουθήσω άλλο δρόμο", ενώ συνέχισε λέγοντας πως η φυγή του δεν έχει να κάνει με το γεγονός πως δεν αποκτήθηκε ο Ζόρζε Κόστα ως προπονητής: "Το γεγονός πως έφυγα δεν έχει να κάνει με τη μη πρόσληψη του Ζόρζε Κόστα, ούτε με τα λεφτά που μου πρόσφεραν, όπως ειπώθηκε εδώ. Πρόκειται για σχέδια ζωής που έχω. Αν ήταν κάτι άλλο θα το έλεγα γιατί μου αρέσει να είμαι ευθύς με τους ανθρώπους".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου