Live scores Greece superleague

Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

"Συγγνώμη..."

Ο Δημήτρης Σαλπιγγίδης λίγη ώρα μετά την επίσημη ανακοίνωση της επιστροφής του στον ΠΑΟΚ, αλλά και την γραπτή δήλωση που εξέδωσε ο ίδιος μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της "ασπρόμαυρης" ΠΑΕ, προέβη σε... κατάθεση ψυχής μιλώντας στον "Sport 103", σε μια μαραθώνια συνέντευξη-απολογία, κάνοντας focus σε όλα όσα αφορούσαν στην πολύκροτη μεταγραφή του το καλοκαίρι του 2006 από τον "Δικέφαλο" στον Παναθηναϊκό, αλλά και στην επιστροφή του στην Τούμπα.

Ο διεθνής επιθετικός εκτίμησε αρχικά ότι... "ήταν το κατάλληλο τάιμινγκ. Περίμενα πως και πως να επιστρέψω στον ΠΑΟΚ και είμαι χαρούμενος γι' αυτή την εξέλιξη".

Για τις αντιδράσεις στο πρόσωπο του υποστήριξε: "Υπάρχουν και περίεργες στιγμές. Δεν μπορείς να είσαι αρεστός σε όλο τον κόσμο. Σέβομαι αυτούς που δεν τους καλύπτω και δεν θέλουν να με χειροκροτήσουν στο γήπεδο. Και αυτά μέσα στη ζωή και στο ποδόσφαιρο είναι και πρέπει να παίρνουμε δύναμη από ό,τι μας συμβαίνει. Δεν νομίζω πως λειτούργησα εις βάρος του ΠΑΟΚ. Μπορεί να έκανα λάθη τότε, αλλά ποτέ δεν ήταν κατά της ομάδας. Μπορεί και εγώ να αντιδρούσα όπως αντέδρασαν αυτά τα παιδιά".

Για την πίεση που δέχτηκε εκείνη την περίοδο: "Ένα μου λάθος είναι ότι δεν βγήκα εκείνο το διάστημα να μιλήσω στον κόσμο που ήρθε στο αεροδρόμιο για να σταματήσει αυτή τη μετακίνηση. Μπορεί να ήταν λάθος που δεν βγήκα να μιλήσω με τα παιδιά, αλλά φοβήθηκα!

Μου είπανε ότι θα έρθουμε να με απαγάγουν. Ήταν η τελευταία ημέρα για την μεταγραφή. Δεν ξέρω ποιος θα έβγαινε στη θέση μου, αλλά εγώ φοβήθηκα. Είχα πάρει την απόφασή μου, δεν άντεχα άλλο. Από τον τότε πρόεδρο (σ.σ: Γούμενος) δέχτηκα μεγάλη πίεση.

Ήθελε να με πουλήσει στην Ουκρανία (Μέταλουργκ Ντόνετσκ) και δεν ήθελα να πάω. Μετά ήθελε να με πουλήσει στον Παναθηναϊκό. Είπε ότι παίρνω πολλά χρήματα και αν θέλω να είμαι εγώ πληρωμένος και οι υπόλοιποι συμπαίκτες μου απλήρωτοι να μείνω. "Φύγε και θα βοηθήσεις την ομάδα, γιατί δεν υπάρχουν έσοδα και δεν μπορούμε να λειτουργήσουμε", μου είπε.

Αν όχι όλα, κάποια χρήματα μοιράστηκαν στους παίκτες. Και το λέω, γιατί έχω κατηγορηθεί και γι' αυτό. Τη μέρα που πήρα τη μεταγραφή μου είπε ο τότε πρόεδρος: "Βγάλε μια ανακοίνωση, γιατί έχω παιδιά και θα μου κάψουν το σπίτι". Το πανό με το σωσίβιο δεν το αποδέχομαι σε καμία περίπτωση".

Ο Σαλπιγγίδης συνεχίζοντας την αναφορά του στις κατηγορίες που του προσάπτουν διευκρίνισε: "Βγήκα και είπα μετά το παιχνίδι με τον Πανιώνιο ότι δεν γίνεται να κάνουν επίθεση στο σπίτι του προέδρου. Ήταν η ανθρώπινη πλευρά. Δεν έκανα ποτέ "σουτ" στη θύρα 4. Είπα να σωπάσουν τα 10 παιδιά που ήταν στα κάγκελα και έβριζαν τους ποδοσφαιριστές".

Για το πέναλτι που ανέλαβε να εκτελέσει ως παίκτης του Παναθηναϊκού κόντρα στον ΠΑΟΚ, υποστήριξε: "Τα πέναλτι τα χτυπούσαμε με εντολή του προπονητή, ο Δημήτρης Παπαδόπουλος και εγώ. Πήγα να του πω καλή επιτυχία, όταν πήρε τη μπάλα και μου την έδωσε, λέγοντας: "χτύπα το".

Ποιος επαγγελματίας έχει εντολή και δεν πρέπει να την τηρήσει;. Σε πληρώνω, πρέπει να κάνεις τη δουλειά σου! Δεν θέλω όπου μας συμφέρει να κοιτάμε το συναίσθημα. Ίσως ερχόταν μπούμερανγκ σε μένα. Αν έλεγα στον Δημήτρη Παπαδόπουλο: "δώσε να το χτυπήσω εγώ", είναι διαφορετικό. Πρέπει να κοιτάξουμε και τη δική μου πλευρά. Ήμουνα στην ομάδα τρεις μήνες. Ίσως να είχα σοβαρό πρόβλημα στην πορεία".

Για το αν ζητάει συγγνώμη από τους φίλους του ΠΑΟΚ για όσα έχουν προηγηθεί: "Για τα λάθη που πιστεύεις ότι έκανες, οφείλεις μια συγγνώμη. Δεν μπορώ, όμως, να ζητήσω συγγνώμη για λάθη που θέλουν να χρεώσουν. Από τον ρομαντικό ΠΑΟΚτσή, που τον στανχώρησε η φυγή μου, μπορώ να ζητήσω συγγνώμη".

Για το αν ζητάει συγγνώμη ειδικά από τον Σύνδεσμο Φίλων ΠΑΟΚ Νεάπολης, που έδωσε το 2006 μεγάλο αγώνα να τον κρατήσει στην Τούμπα, είπε: "Ποτέ δεν αναφέρθηκα εναντίον τους. Δεν έχω πρόβλημα μαζί τους. Έχουμε βρεθεί τρεις φορές, συζητήσαμε, με βρίσανε, ξανασυζητήσαμε, αλλά τα λεφτά του συνδέσμου δεν τα πήρα ποτέ. Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ κατέθεσε χρήματα στο λογαριασμό μου. Εγώ αυτό γνωρίζω".

Για την προσφυγή υπογράμμισε: "Ποτέ δεν πήρα τα λεφτά του λαού όπως λένε. Είναι ψέματα ότι ήρθαν συνδεσμίτες και μου έδωσαν χρήματα και επιταγές. Δεν έχω πάρει λεφτά χέρι με χέρι από τον κόσμο. Ιούνιο έκανα την προσφυγή και είχα πει ότι δεν την κάνω για να μείνω ελεύθερος και να φύγω. Στις 10 μέρες που μεσολαβούνε μέχρι να μείνεις ελεύθερος, την ώρα που στον ΠΑΟΚ ο Σαββίδης πάλευε με τον Καμπάνη ποιος θα πάρει τον ΠΑΟΚ. Το τελευταίο βράδυ με πήρε τηλέφωνο ο Γιώργος Ποζατζίδης και μου είπε ότι: «Δέκα επώνυμοι ΠΑΟΚτσήδες με οικονομική επιφάνεια μάζεψαν τα χρήματα. Δέχεσαι επιταγή ;» Δέχτηκα. Μπορούσα να έχω κλειστό το τηλέφωνο και να μείνω ελεύθερος ή να απορρίψω την επιταγή. Ήταν απόδειξη ότι ήθελα να μείνω όπως και ότι είχα πρόταση από ομάδα Αθήνας και την απέρριψα".

Για τα χρήματα της συναυλίας είπε: "Βγήκε προς τα έξω ότι τα λεφτά από τη συναυλία τα πήρα εγώ. Ο λογιστής της ομάδας μου έβαλε τα λεφτά της δόσης στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Δεν πήρα ποτέ τα λεφτά της συναυλίας. Έχω μάθει να είμαι περήφανος. Με πλήρωσε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Ήμουν το θύμα για να βρίζει ο κόσμος εμένα, στοχοποιήθηκα. Κάποιοι πετάνε λάσπη. Ιούνιο πήρα τα λεφτά της προσφυγής και η συναυλία έγινε Ιούλιο. Δεν μπορεί να γνώριζα από τη στιγμή που κανείς δεν μου είπε από πού προέρχονταν. Ήμασταν για προετοιμασία στη Γαλλία και άλλωστε πήραν και άλλοι ποδοσφαιριστές χρήματα εκτός από μένα".

"Περιμένω με αγωνία την πρώτη"

Συνεχίζοντας επί του θέματος υποστήριξε: "Ολοι ξέρουν τι εστί ΠΑΟΚ για μένα. Πολλοί το θεώρησαν μια κακή επαγγελματική απόφαση και το σχολίασαν αρνητικά αλλά ο ΠΑΟΚ είναι κάτι πολύ σημαντικό για μένα, από τον ΠΑΟΚ ξεκίνησα την καριέρα μου. Θέλω επίσης να πω ότι δεν είμαι παραδόπιστος όπως με κατηγορούν διάφοροι και ότι με ενοχλούσε πολύ ένα πανό που έβλεπα πιο παλιά στο γήπεδο, δεν βάζω όμως το χρήμα πάνω από όλα. Θεωρώ ότι έφυγα με ψηλά το κεφάλι και βοήθησα την ομάδα με αυτή την κίνηση, ήθελα να επιστρέψω και να μπορώ να τους κοιτώ όλους πρόσωπο με πρόσωπο. Δυστυχώς όμως δεν προστάτεψα τον εαυτό μου, έγιναν πολλά πράγματα πίσω από την πλάτη μου, τα οποία έμαθα πολύ αργότερα και δημιούργησαν μια άσχημη εντύπωση για μένα. Έτσι πολλοί θεωρούν ότι πρόδωσα τον ΠΑΟΚ αλλά δεν είναι έτσι, είχα απορρίψει πολλές καλές προτάσεις προτού φύγω τελικά από την ομάδα το καλοκαίρι του 2006. Πλέον περιμένω με αγωνία την πρώτη προπόνηση με τον ΠΑΟΚ».

"Είμαι επιθετικός"

Αναφερόμενος σε αγωνιστικά ζητήματα τόνισε: "Η θέση μου είναι επιθετικός περιοχής. Παίζω και δεξιά αν μπορώ να βοηθήσω την ομάδα. Πρέπει να προσαρμόζεσαι εκεί που ζητάει ο προπονητής. Αυτό έγινε και δύο χρόνια στον Παναθηναϊκό".

"Πρωταθλητισμός και δικαίωμα στο όνειρο"

Για τον στόχο του ΠΑΟΚ ο "Σάλπι" είπε: "Ο ΠΑΟΚ έχει κάνει άλματα. Έκανε πρωταθλητισμό την τελευταία χρονιά και διεκδίκησε το πρωτάθλημα επί ίσοις όροις. Αυτός είναι ο στόχος και για τη νέα περίοδο και από εκεί και πέρα έχουμε και το δικαίωμα στο όνειρο του Τσάμπιονς Λιγκ, όπου θα παλέψουμε. Αν δεν το καταφέρουμε αυτό θα προσπαθήσουμε να κάνουμε μια καλή πορεία στο Europa. Στόχος είναι επίσης να είμαστε όλοι ενωμένοι, να υπάρχει στήριξη στην ομάδα και μεγαλοψυχία. Ο ΠΑΟΚ μπορούσε να το πάρει και φέτος το πρωτάθλημα. Κομβικό σημείο ήταν η ήττα με τον Αρη. Στοίχισε ψυχολογικά και βαθμολογικά".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου